کلاه ایمنی ارزان با کیفیت ایرانی

You are currently viewing کلاه ایمنی ارزان با کیفیت ایرانی
کلاه ایمنی ارزان با کیفیت ایرانی آموزشگاه آنلاین اکسیژن 2

کلاه ایمنی – ارزان – با کیفیت – ایرانی
قیمت: ۱۱,۴۰۰ تومان

کلاه ایمنی ایرانی در رنگهای مختلف دارای تاییدیه از وزارت کار و اداره استاندارد ایران ، با چانه بند و بند پلاستیکی و ابریشمی

در چه مواقعی باید برای کارکنان کلاه ایمنی تهیه نمود؟
۱) در مواقعی که احتمال افتادن اشیا از بالا و برخورد آنها با سر وجود داشته باشد
۲) احتمال این وجود داشته باشد که سر با موانعی وجود داشته باشد.
۳) آنها در نزدیک قسمت های برق دار کار کنند.

به طور کلی کلاه های ایمنی به سه دسته تقسیم می شوند:
دسته اول (Class A ) : این کلاه ها برای مصارف عمومی استفاده می شوند محافظت در برابر ضربه خوبی دارند ولی در برابر ولتاژ برق ولتاژ برق محافظت محدودی دارند.این کلاه ها عمدتاً در معادن،ساختمان سازی و… کارخانجات استفاده می شوند.
دسته دوم (Class B): این کلاه ها برای کسانی پیشنهاد می شود که در محیط های برقدار کار می کنند. این کلاه ها در برابر ضربات ناشی ناشی از سقوط اشیا ء ، شوک الکتریکی ولتاژ بالا و سوختگی مقاومند.
دسته سوم ( ‍Class C): کلاه های این دسته وزن سبکی دارند و برای محافظت های محدود پیشنهاد می شوند آنها سر کارکنان را در برابر ضربات ناشی از برخورد با اشیاء ثابت محافظت می کنند .ولی در برابر سقوط اشیاء و یا شوک الکتریکی مقاومتی ندارند.

کلاه ایمنی باید دارای چه شرایطی باشد :
در برابر برخورد با اشیاء مقاوم باشد ، توانایی جذب ضربات را داشته باشد و آنها را به سر فرد انتقال ندهد. ، ضد آب و کند سوز باشد ، دارای بند ها و تسمه هایی در داخل کلاه باشند که فاصله این بند ها از جدار داخلی کلاه از ۱ تا ۴/۱ ۱ اینچ ( ۱۸/۳ تا ۵۴/۲ سانتی متر) باشد. ، همچنین کلاه ایمنی باید دارای کاتالوگی باشد که در آن نام کارخانه سازنده و دسته ای (‍Class)که کلاه در آن قرار می گیرد و استاندارد تایید کننده آن آمده باشد .در آمریکا سال ۱۹۹۴ به بعد تمام کلاه های ایمنی باید دارای استاندارد ANSI باشند.

مقاوم در مقابل ضربات (سبک )

این کلاه طراحی و ساخت بسیار مناسبی دارد. پوسته داخل کلاه از جنس پلاستیک خشک و مطابق با استانداردهای ایمنی ساخته می‌شود تا از کاربر در برابر برخورد اجسام مختلف به سر، جلوگیری کند. همیشه در نظر داشته باشید که سلامتی و امنیت شما در زمان انجام کار، در راندمان کاری و عملکرد شما تاثیر بسیار زیاید دارد. این موضوع از اصول مهم در انجام کار است که شاخص‌ها و استانداردهای زیادی برای آن تعریف‌شده که در سرتاسر جهان رعایت آن برای کارفرما الزامی است. برای حفاظت از جان خود و رعایت اصول ایمنی در کار، استفاده از کلاه ایمنی را به شما توصیه می‌کنیم . حفظ سلامت فیزیکی در زمان انجام کار به‌خصوص در اماکن صنعتی اهمیت زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال در کارگاه‌های ساختمانی و راه‌سازی یا در سوله‌های بزرگ صنعتی که احتمال بروز حوادث متعدد و مختلفی وجود دارد، استفاده از وسایل ایمنی بسیار پراهمیت و ضروری است. کلاه ایمنی ازجمله‌ی وسایل ایمنی محسوب می‌شود و نسبتا استفاده بسیار زیادی برای محافظت از سر برای جلوگیری از برخورد اجسام مختلف به سر دارد.

خرید

دیدگاهتان را بنویسید