شروع به کار کدنویسی در HTML

You are currently viewing شروع به کار کدنویسی در HTML
inter lesson of html

با سلام

در این مطلب قصد داریم تا رفته رفته شما را با شروع کار کدنویسی در محیط HTML آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

جهت ایجاد یک فایل HTML شما می توانید از یک فایل text ساده استفاده نمایید اما برای راحتی کار بهتر است بر روی سیستم خود یک نرم افزار جهت کدنویسی وجود داشته باشید.

بهترین نرم افزار برای شما که مبتدی در این کار می باشید و نیاز زیادی به برنامه های حرفه ای ندارید برنامه Notpad++ می باشید.

بهتر است این نرم افزار را از سایت های مطرح که جهت دانلود می باشند دانلود کنید.

پیشنهاد ما برای استفاده ،سایت Soft98.xyz می باشد.

خب ،بریم سراغ فضایی که شما نیاز دارید تا فایل هاتون رو توش قرار بدید.

ببینید جهت استفاده از امکانات موجود در پنل ها برای اجرای کدها به صورت صحیح در اینترنت شما به چند مقوله نیاز دارید که الان براتون به طور کامل توضیح خواهم داد.

شما برای اینکه در اینترنت فایلی را به نمایش بگذارید نیاز به یک فضا دارید و به این فضا سرور گفته می شود.سرور ها برای اجرا شدن کدهای مختلف نیاز به نصب نرم افزارهایی مانند سی پنل یا دایرکت ادمین دارند که شامل پنل مدیریت یک وبسایت با ویژگی هایی مانند دیتابیس و php و … می باشد.همچنین مساله ای که باید شما بدانید این است که برای استفاده تعداد بیشتری از کاربران جهت ایجاد سایت و فضای مناسب برخی سرور ها اقدام به ایجاد فضای ابری و تخصیص فضاهای مناسب جهت ایجاد سایت های مختلف بر روی یک سرور میکنند که نیاز به توضیحات بیشتری در این باب نیست.

اما برای ایجاد فضای آزمایشی یک هاست با امکانات آن بر روی ویندوز خود کافیست تا از برخی نرم افزارهای شبیه سازی مانند wampp یا xampp استفاده کنید.

اما پیشنهاد ما برای شما استفاده از برنامه xampp می باشد.

پس از نصب واجرای این دو برنامه یعنی Notepad++ و xampp در مطلب بعدی به شروع کار با این دو نرم افزار و ایجاد اولین فایل HTML می پردازیم.

امیدوارم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید